En svensk lapphund vid namn Heimo


  • är världens underbaraste
  • har blivit 6 månader
  • är full av energi
  • skänker sin matte mycket glädje 
  • ger sin matte en del gråa hår
  • har börjat trotsa en del (tur att unghundsstadiet avverkas i skogen)
  • tar en morgontur i skogen varje dag
  • kör fortfarande föremålssök utan apport (har inte bestämt vad han ska användas till så han ska endast markera föremålet inte apportera det)
  • är en stjärna på att söka
  • ska äntligen börja valpkurs
  • testar tomtgränserna 
  • vaktar sin gård (fast har som sagt inte riktigt koll på tomtgränsen så vaktar lite större område)
  • är glad i allt och alla
  • simmade för första gången häromdagen i stugan
  • har börjat vara i hundgården med brorsan när matte jobbar 
  • är fortfarande lika matglad och äter färskfoder (Pondus) samt torrfoder (pure natural adult medium)
  • tycker om att vara med och följa med
  • är världens finaste, roligaste och tokigaste och mattes lille plutt
 
 
 
En riktig snygging
 
 
 
 
Första simmet
 
 
 
 
bus
1 Maj-Lis Sundberg:

skriven

Har nått fel på min e-mail, så jag kan inte skicka några kort. Men kort kommer☺️

2 Maj-Lis Sundberg:

skriven

Hej! Får ej tag på e-mail adress, kan jag få den så får du kort.

3 Maj-Lis%25252525252520Sundberg:

skriven

Jag tycker att det är mycket synd att du inte är med i facebook, för du har en så mycket fin hund😂Du skulle verkligen glänsa😂😂

Svar: jo, jag kan tänka att jag missar mycket hundrelaterat, men Heimo är den offentliga och matte är väldigt anonym..
Heimo

Kommentera här: